היי איזה כיף שהגעת!עינת יוספזון פישמן- בעלת המותג

אני עינת,
אמא של איתן, אשתו של עידן, מעצבת, צורפת ובעלת המותג. 

 Eios Jewelry נוצר מתוך האהבה שלי לעיסוק בחומר, צורניות ותנועה. יצירת תכשיטים וגם הענידה שלהם היא הדרך שלי לבטוי עצמי, אני מאמינה שתכשיטים יכולים לשנות ולשדרג לחלוטין את כל הלבוש שלך וכך גם את ההרגשה. בתור רקדנית מקצועית לשעבר מאז ומתמיד הביטוי שלי היה פיזי , מחול היה הדרך שלי להביע רגש וגם לברוח וברגע שהפסקתי לרקוד חיפשתי בחזרה את הקול שלי ולכן הרבה מההשראות שלי עדיין הם מעולם המחול והתנועה, מעירוניות, אדריכלות ומחיי היום יום שלי. 

אסתטיקה מאז ותמיד הייתה חלק מהחיים שלי כבר נמהבית של ההורים שזה היה מאוד נוכח, בבית, בנראות של ההורים שלי וכך זה חלחל גם אליי. אני אישה מאוד אקלקטית וכל יום אני קמה עם מצב רוח שונה, רצון אחר להתלבש וגם בקצב שונה. ואני חושבת שהתכשיטים עוזרים לי גם בימים של טרנינג וסוויטשירט להרגיש יותר לבושה, מהודקת וכך גם להרגיש יותר פרודקטיבית. 

השאיפה שלי זה להראות לנשים איך אפשר לשדרג את ההופעה שלהן בעזרת תכשיטים מעוצביםקולקציית תכשיטים בסטודיו ושירגישו נשיות וטוב עם עצמן בעזרת משהו פשוט תוך כדי שהן במירוץ החיים המודרני הקדחני. 

לכן הקולקציה בעלת מנעד רחב של סגנונות וכל אחת יכולה למצוא את הפריט המדוייק בשבילה.
האקלקטיות והסגנון המודרני של העיצובים מתאר באופן כמעט מדוייק את האישיות והסיפורים האישיים שלי.
אני מאמינה בשילוב של חומרים, צבעים וסגנונות. העולם המודרני מראה לנו שנשיות מתפרצת היא שונה בין אישה לאישה, אסתטיקה "מלוכלכת" כמו הסטריט סטייל יכול להיות מהודק ונשי.
התכשיטים עשויים במגוון חומרים כמו כסף, גולדפילד, אבנים, קריסטלים, טקסטיל, פליז ועוד, תוך שימת דגש מיוחד על התאמת כל פריט למיקומו ולתנועת הגוף הטבעית.

כל פריט מיוצר בעבודת יד אישית והרבה אהבה. אתן מוזמנות להציץ ולהתאהב בתכשיט משלכן.